مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 22:202023-08-26سياسي

لزوم جانمایی درس آشنایی با دفاع مقدس در رشته های دانشگاهی


مسئول ترویج معارف دفاع مقدس دانشگاه آزاد، با اشاره به ارائه درس آشنایی با دفاع مقدس از مدرسه تا دانشگاه، خاطرنشان کرد: ارائه آموزه های دفاع مقدس و جانمایی آن در تمام رشته های دانشگاهی الزامی است.

- ایسنا/گیلان مسئول ترویج معارف دفاع مقدس دانشگاه آزاد، با اشاره به ارائه درس آشنایی با دفاع مقدس از مدرسه تا دانشگاه، خاطرنشان کرد: ارائه آموزه های دفاع مقدس و جانمایی آن در تمام رشته های دانشگاهی الزامی است.

حسن زمانی امروز، شنبه، چهارم شهریور در افتتاحیه دومین دوره توان افزایی اساتید درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس استان های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، سمنان، زنجان و قزوین که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد، دفاع مقدس را یکی از پدیده های تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: دفاع مقدس نیازمند تحلیل و بررسی است.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب همواره نسبت به کم کاری ها در حوزه ترویج فرهنگ و معارف دفاع مقدس یادآور شده اند، گفت: تبیین و پیگیری حقوق قربانیان جنگ در 15 کشور دنیا را مورد تحقیق قرار داده ام و رسیدگی به بازماندگان جنگ را در این کشورها بررسی کرده ام؛ در هیچ کدام از این 15 کشور، به اندازه ای که رهبر انقلاب ایران نسبت به ارزش های دفاع مقدس و حمایت از اقشار ایثارگر تاکید دارد، شاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم جانمایی درس آشنایی با دفاع مقدس در رشته های دانشگاهی

لزوم جانمایی درس آشنایی با دفاع مقدس در رشته های دانشگاهی